Toppen erbjudande 2017

Företag som är på jakt efter en möjlighet att konkurera med de stora kan hos mig under 2017 få en egen företagsapp utvecklad otroligt billigt och effektivt.
Företagsappen 2017-02-18T14:44:31+00:00

Företagsappen

Intresse Optin

Dina kunder ser dig oftare

Den främsta orsaken när någon installerar en mobil app på sin telefon är att ditt
varumärke syns hela tiden på dina kunders mobiltelefoner. Jag menar, statistiken
visar att i genomsnitt tillbringar människor mer än två timmar per dag på sina
mobila enheter. Sen är det givetvis endast ett visst antal som utgör huvuddelen
av den totala användningen .

Men det ändrar inte det faktum att en användare måste bläddra igenom sin
telefon för att hitta program som de vill använda då och då . Och då kommer
de fortfarande kommer att rulla förbi ditt företagets programikon.

Så indirekt om de öppnar den app du du har eller inte är irrelevant, det faktum att
din logotyp och ditt varumärke är alltid inom deras ögonfång, undermedvetet är de
är medvetna om detta och det bidrar till att stärka ditt varumärke.

Två – Du har alltid direktkontakt med din kund

Appen skapar en direkt form av marknadsföring med användaren.

Nu med ett program som du kan ha så många olika alternativ på som allmän
information om ditt företag priser, bokning formulär, lojalitetskort och kuponger .

Du kan även ha en blogg som publicerar dina senaste inlägg via blogg-feeds på din app.

Men en av de absolut största fördelarna med allt är att du kan kontakta dina kunder
direkt med speciella erbjudanden som du kör. Som till exempel kuponger som du har
skapat eller ett nytt lojalitetskort.

Du kan även med push-meddelanden marknadsföra din information omedelbart efter
att du klickat på skicka knappen.

En perfekt form av kontakt som alltid kan användas som en liten påminnelse eller
för att plantera värdefulla frön i dina kunders medvetande om de produkter och
tjänster som ditt företag kan erbjuda.

Tre – Kuponger och Bonuskort

Det finns ett otal med företag idag som kör lojalitetskort program
som använder sig av vanlig post med kuponger.

Och det är fortfarande effektiv, men jag personligen har tappat räkningen på hur
många av de kundkort i pappersformat som jag har glömt bort eller har tappat bort
när jag vill använda dem.

Men jag glömmer aldrig att få min telefon med mig. Nu kan vi digitalisera allt
detta genom att ha ett lojalitetskort i appen.

Och inte bara det, genom att utnyttja kraften i push-meddelanden kan du även
skicka ett meddelande att göra människor medvetna om detta med jämna mellanrum.

Ett tryck och du meddelar dina användare av appen när de går in en viss radie från
din butik som kommer att skicka dem en kupong som gör att de kommer in i din butik,
och de kommer att få 10% rabatt; vilket är oerhört kraftfull eftersom du marknadsför
de människor baserat på platsen som de är närvarande på.

Om de är i närheten av din butik, och de funderar på att gå till en annan butik för att
köpa något som de kunde köpa från dig t ex..

När de får en kupong till sin telefon skapar ett mycket lätt beslutfattande om
var de vill gå.

Branding & Erkännande

Nästa stora punkten är punkt fyra och det är att hjälpa dig att bygga varumärkes
erkännande med dina kunder. Du kan använda ditt företags logotyp, kan du ta ditt
företags färger och vi kan skapa dig en app där kunderna finner ett värde av att ha
din app på sin telefon.

Nu finns det så många olika branscher och företag som du kan bygga denna app…

ett exempel skulle vara frisersalong. Du kan ta bilder av några av deras dina kunders
frisyrer som du har gjort och du kan publisera den i din mobilapp. Det blir värdefullt
eftersom användarna vill gå in på den appen och de kan se idéer för nästa frisyr de vill ha.

Och det bekräftar även att din frisör kan göra det jobb som kunden vill att du ska göra

Du har också ett erkännande sida det och ju mer du kan få kunderna att se din app, med hjälp
av appen, titta på informationen i din app, desto mer kommer att vara öppen för att komma
tillbaka till dig för återvändande verksamhet, eftersom du ve byggt upp ett
förtroende med den kunden

Det spelar ingen roll vad du säljer. Du kan sälja golv, sjukgymnastik, kaffe, lunchmenyer och
lunch erbjudanden på restauranger, tandvård, styling, heminredning … om användarna har ett
sätt att få samma slutresultat utan att behöva plocka upp telefonen och ringa dig, då det
kommer att förbättra din verksamhet.

Låt oss säga till exempel, de vill göra en bokning för en restaurang eller att de vill göra en
bokning för en massage. Nåväl, de kan bara öppna upp programmet på din telefon, i sina
bokning, välja datum, välj den tid och då de kan göra denna utnämning, allt utan att behöva
plocka upp telefonen. Så det är nivån på kundens engagemang som du vill.

Kanske har du fått några nya produktlinjer i; väl, kan du lägga till dem i din katalog. Människor
kan öppna upp din app, titta på din katalog och de kan boka tid för att komma in. Kanske har
du fått en fastighet app och folk letar efter fastigheter i ett visst område. Eller du har en auto
bilhandlare eller du säljer delar för mountainbike, väg cykling. Så det bara skapar en bättre
nivå av engagemang med kunden.

Ligg steget före konkurrenterna

Historien visar att offline företag tog mycket längre tid att få på nätet än vad de borde ha.
Och de som fick tjänster först faktiskt fick ett stort hopp före sina konkurrenter. Den mobila
appar bas är exakt densamma. Den som driver en offline-verksamhet, och de har gjort det
under en lång tid, eller de är medvetna om andra människor i just utrymme, kommer de vet
att de behöver en hemsida.

Faktum är de flesta av dina kunder läser och forskning mycket av sin information på nätet…
statistiken visar att den största andelen av människor använder sina smartphones och
surfplattor att surfa på Internet.

En mobil app är exakt samma koncept och den växer. Så nu inte bara företag behöver en
webbplats som de behöver också en app. Det ger bara du flera kanaler för att kunna
kommunicera med din kund. Den största fördelen med en mobil app är att du har förmågan
du kontaktar dina kunder när som helst

Skapa en lojal kund

När du tänker på hur mycket reklam en vanlig människa måste se; vare sig det är
TV-reklam; om det skulle fakturera brädor de kör förbi; om den kommer att annonsera
på busskurer, på deras Facebook nyhetsflöde. När de söker på Google på webbplatser
de besöker med bannerannonser; kuponger som läggs ut genom dörren, jag menar,
e-post de får skickas. Det är en hel del utrymme att konkurrera med så när du försöker
att annonsera du kommer att långsamt … om du inte är rätt på bollen, förlorar du …
du börjar förlora ditt intryck med dina kunder.

Nu om de har din app på sin telefon, behöver du inte att konkurrera med alla andra.
Du behöver inte konkurrera med någon annan med Facebook annonser; du behöver
inte konkurrera med någon annan i Adword annonser eftersom de har en egen …

du har din egen lilla plats på sin telefon, vilket är din app. Så du har fått en fin liten
bit i deras ficka där du kan kommunicera med dem direkt när som helst.

Så när du kör ett erbjudande, snarare än att förlita sig på dem för att titta på din
fan-sida eller besöka din webbplats för att se vad erbjuda det är du kör;
Du kan bara skicka push anmälan som kommer att varna användaren till detta erbjudande.

Så det finns ingen konkurrerar med någon och som kommer att bidra till att
skapa avkastning verksamhet.